Політика повернення товару та грошей

Компанія «RMB» гарантує повернення коштів у повному обсязі за продані запчастини (мається на увазі повернення грошових коштів тільки за вартість запчастини та не включає вартість пересилок, послуг за встановлення) за наступних умов:


Умови повернення б/в запчастин:

  • Опломбовані деталі розкриті замовником, поверненню та обміну не підлягають
  • Повернути запчастину не можна, якщо вона стала непридатною з вини покупця.
  • Відрізані кузовні елементи за вашими розмірами (дах, лонжерони, стійки) поверненню та обміну не підлягають.
  • Деталі з порушенням первісного виду, у тому числі з вини самого перевізника (ТК)
  • Усі транспортні витрати, пов'язані з доставкою та обміном, оплачуються замовником
  • Компанія не несе відповідальності за: зняття, встановлення та матеріальні витрати на заміну б/в деталей, які згодом виявилися неробочими.
  • Повернення коштів здійснюється на карту покупцю не пізніше 3-х робочих днів після того, як продавець отримав деталі та встиг їх перевірити.


Умови повернення для НОВИХ автозапчастин:

Повернути чи обміняти товар належної якості може кожен споживач згідно з умовами, прописаними у ст.9 Закону «Про захист прав споживачів». Однак виконати процедуру повернення/обміну можна протягом 14 днів після здійснення покупки (не враховуючи день покупки).


Повернення можливе за дотримання двох основних умов:

  • деталі мають необхідний товарний вигляд, упаковка не була пошкоджена;
  • після здійснення покупки товару не минуло 14 днів (відлік здійснюється,не враховуючи день покупки.


Повернення неможливе з трьох основних причин:

  • після покупки пройшло більш ніж 14 днів;
  • автозапчастину було встановлено (експлуатовано);
  • пошкоджено або відсутнє упакуваннядля нової деталі.


В окремих випадках повернення товару здійснюється з урахуванням певної комісії: розмір комісії встановлює продавець – від 10% та вище (за умови: не менше ніж 300 грн.).

Щоб оформити повернення, достатньо зателефонувати за вказаними номерами телефону, зв'язавшись із менеджером.

Порядок здійснення повернень


Повернення здійснюється під час виконання таких умов:

  • Дотримання терміну повернення;
  • Збереження зовнішнього вигляду товару та упаковки;
  • Збереження захисних пломб;
  • Збереження маркування;
  • Збереження комплектності.

icon_viber icon_teleg icon_callback icon_email